14 Şubat 2012 Salı

Yalnızlık


14 şubatın son dakikaları... Hiç bir anlam ifade etmeyen bir günün daha sonu... bigün anlamı olur mu acaba diye bekliyorum bakalım.

Bugünlerde üç şarkıya takmış durumdayım, günde en az 20 kez dinliyorum sırayla, takıyorum şarkılara, bıkıncaya kadar dinliyorum da dinliyorum, sonra bigün geliyor, duymak bile istemiyorum. Neyse şuan takma evresindeyim, birincisi Kolpa'nın Yatağın Soğuk Tarafı şarkısı, özellikle şarkıda geçen;


"Unutulur elbet her şehir ve her insan
Aldığımız hiçbir nefes bile içimizde kalmıyor inan"


sözleri beni benden alıyor. Bu şarkıyı dinlerken nedendir bilmiyorum İlhan Berk'in sözü aklıma geliyor:  " İstediğim tek şey, gece başını yastığa koyduğunda, aklına gelebilmek.." Sanırım ikisinde de bir yalnızlık mevcut...

İkinci şarkı ise; Göksel'den Acıyor şarkısı... İlk dinlediğimde aşık oldum ben bu şarkıya, ses, müzik herşeyiyle mükemmel, sözlerine yorum bile yapamıyorum.

"Acıyor..
Her yolu denedim bitmiyor
Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor
Bin türlü ihtimali düşünüyorum
Aklına gelmiyor muyum bilemiyorum"

Üçüncü şarkı ise; Onur Mete'den Bu aşktan gidiyorum şarkısı... Onur Mete'nin eskiden meşhur bir şarkısı vardı, çok severdim, yıllar geçti ve birgün radyoda bu şarkı çıktı, inanamadım bi an, bir şarkı müziğiyle, sözleriyle bukadar mı uyumlu olabilir

"Adam gibi seven kalbimi öyle çok kırdın ki sen
Bir daha dönmem artık bu aşktan gidiyorum
Artık kendine sorarsın bu hale nasıl geldik diye
Suçlu yine ben olurum bırakıp gittim diye
Artık kendine sorarsın bu hale nasıl geldik diye
Suçlu yine ben olurum bırakıp gittim diye
Sevdiğimi öldüğümü anlamadın diye
Bin defa ölemem ben senden gidiyorum
Adam gibi seven kalbimi öyle çok kırdınki sen
Bir daha dönmem artık bu aşktan gidiyorum
Bir daha dönmem artık senden gidiyorum"


Ben sanırım aşırı duygusal biriyim... Nefret etsem de böyle olmamdan, geçecek bigün bu da...


Bugün de bitsin artık... Sıkıldım. Hissettiğim tek şey : Kocaman bir boşluk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder