13 Mart 2012 Salı

Karadeniz Pidecisi: Bafra Pide


Bafra Pideyle tanışmam şehir fırsatı sayesinde oldu, çok lezzetli gözüken pidelerin görünüşüne dayanamayıp fırsattan aldım. Almadan önce tabi her zaman olduğu gibi araştırdım Bafra Pide nedir, nerededir, nasıldır.. İstanbul’da 3 yerde bulunmakta, Kozyatağı, Kızıltoprak, Esentepe… bana en yakını Kozyatağındaki, annemle ne yiyeceğimize karar vermekte zorlansak da, patlıcanlı-kıymalı kapalı uzun pide ve kaşarlı-patatesli açık yuvarlak pideden aldık, servis gerçekten hızlı geldi, ve gelen pideler az biraz soğumuş olsa da, çok lezzetliydi.

Bu tecrübeyle birlikte, geçen günlerde yine şehir fırsatında kampanyası çıktı, beğendiğimiz için tekrar aldık, ama bu sefer eve çağırmayalım gidip orada yiyelim dedik, arkadaşımla birlikte Esentepe’deki restauranta gittik (Gayrettepe metrosunda inip biraz yürüyorsunuz) küçük ama şirin bir mekan, çalışanları güleryüzlü, kampanyadan aldığımızı söylediğimizde bile nerden geldiniz siz diye bakmayan insanlar en azından. Hayatımda bu yıl ilkleri yapmaya başladım ben, pastırma sevmem ama içimden pastırmalı yemek geldi, oyüzden pastırmalı-sucuklu-kaşarlı aldım. (istesem ortasına yumurta da koyuyorlar ama ben almadım) üstüne de yine hayatımda ağzıma koymadığım odun ateşinde pişmiş künefe aldık. Pideler gerçekten çok lezzetli yani görüntüsü bile gel beni ye diyor :) okadar büyüktü ki, hepsini bitiremedim bile, üstüne gelen künefeyi de 2 kişi bitiremedik, tıka basa doyarak kalktık.

Bafra Pide, zaten gazete de çıkmış, en ünlü pideciler listesinde 1.ymiş, gidip mutlaka yenilesi pideleri…

P.S: Rakip bankanın reklamını yaptığım zannedilmesin, maalsef Garanti Bankasından reklam almışlar.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder