6 Mart 2012 Salı

Moda'da küçücük bir hamburger sarayı: Kırıntı


Geçenlerde internette dolanırken, 2005 yılında Hürriyet gazetesinde yayınlanmış "İstanbul'da nerede ne yemeli" başlıklı bir yazıya denk geldim, arkadaşlarla şöyle bir inceledik, içlerinden en merak ettiğim Moda'daki Kırıntı Cafe oldu. (Bağdat Cad, Nişantaşı, Bebek'te de mevcut ama ilk açıldığı yer Modaymış) O gün bugündür bir yolum düşşe de gitsem diyordum ki, bu haftasonu Ankara'dan arkadaşlarım geldi, Moda'yı hiç gezmemişler, ahaa dedim gitme vakti...

Ben buranın havasına halen alışamadım, sabah kar yağdı, sonra yağmur, sonra güneş açtı, dört mevsimi aynı anda yaşayabilirsiniz yani İstanbul'da... Neyse Moda sahile indik ilk önce, püfür püfür rüzgar, bayağı soğuk bir hava vardı. Sahilde biraz gezdikten sonra, geri Moda'ya dönelim dedik, Kırıntı'nın neresi olduğunu da bilmiyoruz, sahilden yukarı çıkarken orada teyzelerin toplandığı bir yer vardı, sorduk soruşturduk, Ali Usta'nın (ki burayı da yaz gelsin yazıcam, dondurmasıyla meşhur mekan) köşeye geldik, birine sorduk, tam kızcağız cevap verirken, yoldan geçen başka biri de 3 blok ötede diye yardımcı oldu, sağolsunlar, buranın insanı bir garip ama bazen yanlış yol tarif etse de en azından yardımcı olmaya çalışıyorlar. 

Sahile doğru 3-4 blok ilerledik, küçücük bir mekan, adı bile belli olmuyor, yani buranın meşhur olduğunu bilmesem, hayatta girip de bişey yemem, o denli küçük salaş bir yer... Girdik içeri, en az 10 kişi çalışıyor sanırım, ne yiyeceğimiz konusunda çalışanlardan yardım istedik, hamburgerleri meşhur olduğu için, hamburler arasından seçim yaptık. Arkadaşlar gozoburger, ben ise pek fazla etsever biri olmadığım için tavukburger aldım. Hamburgerlerimiz gerçekten çok hızlı geldi, gelmesiyle birlikte görüntüleri sayesinde gözümüz doydu ilk önce :) Sonra da midemiz doydu :) Döke saça yesek de, menüsü olmasa da, gerçekten ne Mcdonald's, ne Burger King, ne de başka bir burgerci, yanına bile yaklaşamaz lezzet konusunda, çok lezizdi. Bütün herkes gidip mutlaka tatmalı...fiyatları da makul diğer yerlerle kıyaslarsak..Zaten beğeneceğimizi umarak gittiğimiz yerden, mutlu mesut karnımız tıka basa doymuş olarak çıktık, herkese tavsiye ederim...

Aklım tiramusularda, salatalarda kalsa da, onlar da inş başka zamana..

P.S: Çok oburum :)




 Gozo Burger


Tavuk burger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder